معاون فرماندارمیبد:

برای توانمندسازی پایدار نیازمندان ایجاد بانک اطلاعاتی نیازاست


جلسه شورای حمایتی با حضور معاون فرماندارمیبد و مسئولین ادارات کمیته امداد امام رحمه‌الله علیه، بهزیستی و مؤسسات خیریه در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، معاون فرماندارمیبد با برشمردن اهداف مؤسسات خیریه به تخصصی شدن فعالیت‌های این مؤسسات تأکید کرد.

سید محسن فلاح گفت: باید با ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان واقعی و تجمیع کمک‌ها در راستای توانمندسازی پایدار آن‌ها تلاش شود.

فلاح افزود: باید از هرگونه شتاب‌زدگی در ارائه کمک‌های مالی به این قشر پرهیز شود.

معاون فرماندارمیبد بابیان اینکه اصولاً نیازمندان واقعی کمتر به ادارات و مؤسسات مراجعه می‌کنند بنابراین باید بیشتر ارگان‌های حمایتی باید با شناسایی دقیق به نیازمندان واقعی و آبرومند کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میبد بیش از 40 موسسه خیریه در بخش‌های مختلف فعالیت دارند گفت: فرمانداری با همکاری بهزیستی و کمیته امداد باید نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی نیازمندان اقدام کنند.

فلاح تشکیل اتحادیه مؤسسات خیریه جهت پشتیبانی مؤسسات و برگزاری نشست برای تصمیم‌گیری برای تخصصی شدن فعالیت‌های مؤسسات را ضروری خواند و تأکید کرد: برای انجام درست اقدامات باید مؤسسات آن‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.




آدرس کوتاه :